30 Ekim 2008 Perşembe

Analizlerime kurban ol sen.

Bi analiz yaptım ben yine be sıkötırcığım.

Robin "senin o bildiğin kızlardan"mış valla.Ted'e neler dedin kuzum sen,hasta mısın?Evlenecek adamın düğününe gelmişsin eski sevgili kalıbıyla,seni seviyorum ted,bırak o kızı*'ndan daha açık bir biçimde ,seni seviyorum ted,bırak o paçoz kızı dedin be gülüm.Oysa ne hayallerimiz vardı senin hakkında,barney'nin yatağının kraliçesi,televizyonunun fantezisi olacaktın cicim.Ya o değil de,ben o televizyon uğruna giderdim barney'ciğime.Ne güzel günde 2 saat dev ekran izle kendini valla.

Ama barney'ye de acıdım be,ben bile o kızın teklifleri karşında dayanamadım resmen,barney yapma etme diyen bir vicdanım yoktu.. Olsun yine kaptın iki kızı,1oo puan sana be barney.
Ya o değil de pılokır,ben şey beklerdim bölüm finalinde.JD kafasında şındırdayan şapkasıyla,atına atlar gelir sonra stella üzerinde balo elbisesiyle sahneye gelir,bir iki espri patlatırlar bir de ted'e el işareti yaparlar,e türküm ben sonuçta di mi kurgum da bile bir parçam hissedilsin isterim,sonra da batan güneşe doğru ilerlerken ekran da giderek küçülerek daralır.Ne fantezi ama be! Acım var yüreğimde ondan böyle bir şey yazdım yoksa ister miyiz biz pılokır ted mutsuz olsun,sonra lily'le marshall da mutsuz olur,üzülürüm ben.

*"seni seviyorum ted,bırak o kızı" kısmında elliot'a laf gitti sanırım,ablacım özür dilerim o sana atmadım ben o yumurtayı,dean'ın arabasını yumurtalıyordum.

Vazgeçtim ya robinted de çok romantikti,ama öyle demeseydin be gülüm,ağırlığın kalırdı en azından çocuğun üzerinde,sen seni seviyorum dedi diye çocuğu cezalandırmış bir insansın ha robin?

O fotoğraftaki sahnenin de repliklerini okumak istersin diye düşündüm ama uğraş da kendin bul
o değil de yarın sınav var noldu,çalıştın mı?

Hiç yorum yok: