30 Ekim 2008 Perşembe

Girdim okuldan,çıktım sınavdan,bıktım allahım.amin.

bobiler'e baktım da dün,photoshop yetmiyormuş ha,dergi falan çıkartsalar dünya ne harika bir yer olurdu,biz de penguen'in,uykusuz'un sayfada bir denk gelen kaliteli esprileriyle yetinmek zorunda kalmazdık be romeo?

bugün sıra arkadaşım sınav öncesi çalıştırdı beni,kız sayfalarca yazı hazırladı iki öğretmenden dinleyip de öğrenemediğim şeyi bir teneffüste anladım,k bunlar öğretmen olsa ne olurdu biz hıp'ızlı ya da kitaptan çözdüren öğretmenlere kalmazdık,diye düşünüyorum ama.

"Neyse yazdım bu gecenin kitabını da,eyvallah koçum hadi aç da kurtlar ne yapmış yine,bir izleyelim,çok heyecanlı bir yerde kestiler,polat çakmakla kanalizasyonu eritecekti."

Bi de be sıkötır , http://www.youtube.com/watch?v=xfml_bwaeli

Jake'in gelmiş geçmiş en süper ergen çocuk olduğunu sözlerle falan anlatamam ki,valla tanısam çıkardım ben bu çocukla.

i see a little silhouetto of a man,
scaramouche, scaramouche, will you do the fandango
thunderbolt and lightning, very, very fright'ning me
galileo(dikkat edilmesi gereken nokta:ince) galileo galileo galileo, galileo figaro
Allasen,tu an' a heğalf meen.

Hiç yorum yok: