28 Ekim 2008 Salı

Sıkıldığımıdüşünüyorumsennediyorsunismet

Caps Lock tuşunun yerinin hiç uygun olmadığını farkettim an önce.Çünkü Caps Locketuşu başparmağına göre tasarlanmış.Yani başparmağımın altında olması gerek.Ama o orta parmağımın altına denk geliyor ve ben solağım.Yani Caps Lock Enter'ın sağında olmalı canım benim ve parmağımı rahatça dokundurabilmeliyim.
Bu hatayı yapanın annesi büyük mü acaba? Vahiyle gökten mi düştü bizim caps'imiz.Böyle çizgili kağıda sarılmış bir iple taşa bağlanmış,güvercinin ağzında falan,şampanya şişesiyle kıyıya mı vurdun caps,bana bir şeyler söyle allahsız caps
Bir tek o da değil.Space var mesela.Onu kaldırıp da böyle hiç bir işe yaramayan oynayabileceğimiz bir şeyler koyabilirdiniz space neden büyük
Onu buldum ama galiba iki elim de kullanabilsin diye yapmışlar,o zaman niye solaklara göre caps yapmadılar
enter'ın derdini de anlayamıyorum ayrıca neden o da orta parmağımla kullanmak istediğim bir tuş
ya işte pılokır derdim bunlardı benim değildi aslında yazacak birşey arıyordum baktım baktım klavyeye sonra bir de ekrana baktım yazmışım işte ne güzel değil mi pılokır
acaba şu blog ismini de nepğoloacağk pu pemleketin hığali diye dönüşmeliyim ağzından tükürükler saçarak pılokırımı okuyan insanları hayal etmek ne güzel değil mi
böyle olumlu düşününce şey geldi aklıma ben zaten başparmağımı kullanmam solak caps'ine gerek yokmuş o zaman özür dilerim senden klavye icatçısı adam
sonra görüşürüz san,layk dayin in dı san,keri oğ may veyvığ san,sanoğlusan,
o değil de sıkılıyorum galiba ha ne dersin?

Hiç yorum yok: