8 Kasım 2008 Cumartesi

doğumgünümü hatırlayın diye yazıyorum

doğumgünleri.

bir ay 7 gün ya da 6 gün sonra doğum günüm.şimdi doğum günü pastası aklıma geldi.bir aralar yılda iki üç defa doğumgünlerinde sevinçle yiyeceğim hazır pastanın giderek değerini kaybettiğini, farkettim.her günüme bir dilim pasta olayım yüzümden olabilir o.artık olabildiğince az jölesi olan pastayı tercih ediyorum ayrıca,eğer almak istiyorsanız diye.süpriz doğumgünü yaparsınız belki.çünkü bayrama denk geliyor mudur acaba,ablamlar bi hafta erken uğrayacak iki pasta şansım olur mu acaba,pastaya suratını yapıştırma deneyini bu sene gerçekleştirebilir miyim acaba,ve ingilizce sınavından kaç alıcam acaba gibi sorular o gün kafamı yeterince meşgul edecek.

şimdi gelelim doğum günü pastası uyarlamasına.
6 yaşında kadar falan herhalde ben koca pastayı sadece ailemle paylaşıp istediğim kadar yiyebildim,sırıttım yani pasta kesilirken.
ama büyüyünce büyük korku sardı.bu pastaya ulaşmak için gerekirse beni ezebilecek-ezilme tehlikesi geçirdim,evet.- canavar arkadaşlarım vardı artık.
sonra böyle en başta iki tane olan pasta sayısı bire düştü,pasta yiyebilmek için kalem hediye ederek doğum günüme gelen normalde benimle takılmayan sınıfdaşlarımla paylaşmak zorunda kaldım pastamı.
sonra kontrolün elinde olduğunu geç de olsa kavradım da,pasta paylaşma sayısını ikiye üçe indirdim,bu sene annemlerin elini bile değdirtmeyeceğim.pastaya suratını yapıştırma,el ve çatal kullanmadan pasta yiyebilme mutluluğunu tadıcam.
o değil de nasıl yok ulan size doğum günü ben yatıcam evde,sınava da girmicem,dersaneye de gitmicem,film izleyip pasta yiyeceğim diyeceğim ben kuvayi vatandaşlara.
(15ARALIK15ARALIK15ARALIK15ARALIK15ARALIK15ARALIK)
doğum günümü unutmayın,hergele blogum.
:)

Hiç yorum yok: