4 Kasım 2008 Salı

Tükürden bir parçayla günün öz değerlendirmesi,

buraların bi junosu oldum bi jenna'sı oldum.ben bi tuhaf oldum.

the cure demişim son yazımda onu konuşayım,friday i'm in love diye bir şarkısı var cure'un.Böyle neşeli dındındın melodisi var,hopluyosun cuma cuma diye lakin..
bu şarkının gizemini çözdüm.cuma harici pazartesi,salı,çarşamba,perşembe,cumartesi,pazar dinlediğinde çok mutluluk veriyor bana.cuma zaten böyle herşey devam etmesine rağmen bi iki dakika durabiliyormuşsun gibi oluyor sanki otobüsün yarım saat dolanıp dönmesi sonra evinin önünde durduğunda oluşan sankinlik gibi,huzur verici.
işte bu şarkı da öteki günlere seni takmıyorum ki,lalalalala,ne de güzel cuma diyor.o'sunu seviyorum.dur göstereyim nedenini.

friday i'm in love-cuma,seviyorum ulan!

i don't care if monday's blue -pazartesinin bokluğunu sevmiyorum-
tuesday's grey and wednesday too -salı ve çarşambanın ağzımdan sçtıracak yoğunluğunu sevmiyorum.
thursday i don't care about you-perşembeyi zaten adam bile saymam ben cuma varken
it's friday i'm in love -cumayı seviyorum var mı ötesi be

saturday wait-otobüs bekler gibi bekliyosun cumartesinin geçmesinin,sanki ucunda birşey varmış gibi.
and sunday always comes too late-sözde haftanın en güzel günü.bok haftanın en güzel günü.insanın yaptığı her şey gecikiyo aynı kendisi gibi,ehehe.
but friday never hesitate...-adamım cuma,sker geçer sizi.

ahah,döktüm içimi,günün özeti,tutturdum yine de kafiyeyi,

Hiç yorum yok: