12 Kasım 2008 Çarşamba

iki kavram.














sitenin adını dayanılmazhafiflik.com olarak değiştirmek istiyorum.

bugünlerde en çok kullandığım iki şey oldu.bir numaralı etkinlik kafam girsin.diyelim bir konuda sırada muhabbet döndürüyorlar.
-ya kesmişlerdir sizin sahneyi.
(-sahneye kafam girsin.)
-yok ya kısaydı zaten.
-bizim videocu abi diyodu artık imzalı cd dağıtırsınız diye.
..ehuehueuhehuehu...
-ya betül libby kafayı yemiş mi yani?
(-libby'ye kafam girsin.)

herşeye kafamı soktuğumu farkettim yani,alıştılar ama tepki olmuyor.ikincisi de birşeyler yapmanın dayanılmaz hafifliği.
bunu tuvalette buldum.
eve geç saatte gelip bilgisayar düğmesine basınca,serviste 5 dakika boyunca hareketsiz,canlı olduğuma dair hiçbir belirti göstermeyince,kafamdan geçen espriyi yanımdaki bir artist yapmak üzereyken 0.3 saniyeyle önce atılıp o espriyi yapınca dayanılmaz bir hafifli kaplıyor bedenimi..
sislerle örtülü hayatım aydınlanıyor,kuşlar yerlere kusuyor,gözlerden kaçıyorum,simitçiyle bir raunt,ve tekrar uçuyorum..

Hiç yorum yok: