2 Kasım 2008 Pazar

Size şu anda ananas ormanlarından sesleniyorum.


















Merve,nasıyaptın o hareketi,bana da aynısını gösterir misin canım?,teeheey kızımız ve takımı türkiye şampiyonu olmuş tehey,bunu kutlayabilir miyiz pılokır?

canım,ben bi kıriyğzıtın,bi asktir,bi susamuru,olamam ama her yazımın sonuna o değil de n'olacak be pılokır yazarım di mi?
geçen gün bi keşif yaptım yine,e tabi nerde yapayım be pılokır ben höbölöbö ormanlarını keşfetmeye gitmedim ki msn'imi hemen dönecek'te bırakayım?
ya da bu keşfimi okyanusun ortasında bir fırtınada mahsur kalmış,ve deniz fenerinin tepesinden yapmıyorum,amma afilli konuştum yine be di mi there name,kalplerimizi aydınlatmak için buraya dikildim yine.
bu keşifi gazete kağıdının üzerinde yaptım ben.Lan gazete kağıdının üzerinde ne işin vardı,sçıyomuydun gazete kağıdına deme,be pılokır.Tırnağımı kesiyorumdur ben,ya da resim ödevini yapıyorumdur nebilesin ki.
Bu gazeteler normalde bir köşede dururken başlıklara bile bakmaya üşenirsin,ama bi işte kullanadur,bütün yazıları baştan sona okursun,yeminle.
o değil de ben geçen gün hülya avşarın selülitleri ve çılgınkız rumuzlu kızın sevgilisi hakkındaki şikayetlerini okuduğumu farkettim,be pılokır çok üzüldüm.Yapmam umarım bir daha öyle şeyler engel falan olurum kendi önümde.
merveyi bi de öpüciim burdan ve içeri gidip vitam haplarımı içiciim.
bu arada şeyi dinle suzanne vega'nın şarkısı vardır ya,işte bilirsin,dıddıddırıtdıttıdırıtdıddıddırıtdıdıdırıt diye işte onu dinlet blogumda be pılkor.
Tom's dinner yaz google'a çıkar.Allasen ilk mp3 diyolar bi de,ölürüm sesine suzanne,bu arada o camda kendisini seyreden kadın da bendim,o burçları da ben uydurdum,nası da yedin seni seni.

Hiç yorum yok: